2010-06-08 - Mibisan's Miss Curly Sue's nya blogg

Här kommer snart min matte Nina att börja blogga - i första hand om mig - men även om lite annat smått och gott som hör livets vardag till.

Jag är en liten söt blå Whippet-valp på snart fyra månader och mitt tilltalsnamn är Scilla.
Egentligen heter jag Mibisan's Miss Curly Sue och är uppfödd av Mibisan's kennel (Marie Sandberg) strax utanför Motala och jag kom till världen den 16 februari 2010.
Min mamma heter Idomic's el Tikka Paste och min pappa heter Daigo v d Waterram (en snygging från Holland som är lika blå som jag själv är). Det sägs mig att jag har en duktig race-släkt, men det är bara rykten jag har hört......
Nu bor jag hos min nya familj i Hälleforsnäs, strax utanför Flen.
Nä - nu får matte berätta lite mer om mig och mina vardagliga strapatser framöver, när hon kommer igång med bloggandet! Hej hopp alla glada så länge!

Det här är en bild på mig tillsammans med min nya familj när dom hälsade på hos min uppfödar-mamma ca tre veckor innan jag flyttade hem till dom i Hälleforsnäs:



Här är en bild på mig när jag inte var mer än 4 veckor gammal:


Det här är min mamma Tikka (Idomic's el Tikka Paste)


Och det här är min pappa "King" (Daigo v d Waterram):


Kommentarer
Postat av: Eddie

Hej Skilla.

2012-04-04 @ 10:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0