...Oförlåterligt!! 20130316

...är det att jag slarvar så med att uppdatera min förnämliga blogg! Men ibland går livet i lite kringliga krokar och den rätta orken lyser med sin frånvaro. Sorry. Idag är vi på besök hos mina föräldrar, Scilla är mycket nöjd då hon har fått springa fort som vinden för att sedan stjäla den bästa sovplatsen från sin bästa vän - labradoren Ida! Några foton har vi lyckats klämma fram, det var ett tag sedan då min kamera inte riktigt vill vara med längre men nu lånade jag min mors kamera, tack för lånet! Så vassegoa, njut av ögonplägnaden!
 
 
Några försök till uppställningsbilder... Alla är vi barn i början...
 
 
 
"Drottningen av Saba"har nu konfiskerat arma Idas bästa liggplats... Ida hänvisas till golvet...
 
 
Jag lovar bot och bättring vad gäller att uppdatera bloggen - tack för att ni har tålamod!!
 

Kommentarer
Postat av: Marie Sandberg

Hallå Nina!
Dom där uppställningsbilderna ska du absolut inte skämmas för! Scilla står precis som hon ska på bilderna och därtill får du en guldstjärna för uppställning utan koppel:).
Därvidlag brås hon på mamma Tikka som är en excellent dam att ställa upp på begäran:).
Hon är onekligen slående lik yster-syster Sara oxå (förutom att Sara är mycket högre).
Kram kram
Marie och Whippetligan

2013-03-16 @ 16:53:26
URL: http://mibisans.se
Postat av: Marie Carro

Hejsan!
Fin hon är Scilla!! Jag som inte vet så mycket om hur hundarna ska stå tycker hon står fint :)
Bilden på henne när hon snott liggplatsen är bara så underbar!!
Ha en bra kväll o krama Scilla från mej.
Kramiz Marie C

2013-03-16 @ 17:44:36
Postat av: Katarina Uggla

Tackar för komplimangerna! Uppställningen ska finslipas lite tycker jag men de duger alldeles utmärkt just nu!

2013-03-16 @ 18:10:00
Postat av: Olga Sandlund

Hejsan där: Jag håller med föregående talare. Om jag hade fått min hoppetossa att stå så med koppel och eventuellt lite annat stöd så vore jag väldigt glad. Vilken vacker Ida-kompis hon har vackra Sara drottningen av Saba. Kram Tantolga

2013-03-16 @ 19:12:34
URL: http://tantolga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0