Ikväll.... 2011-05-18

... ska vi iväg på kapplöpningsträningen i Norrköping!! Ska bli vansinnigt roligt att träffa alla hundarna och människorna, det var ju ett tag sedan då Scilla har haft sin första löpperiod å då får man inte komma på träningen. Tänkte försöka komma ihåg att ta några foton den här gången och visa dom för er imorgon. Det lär vara en vansinningt trötter whippet några dagar framöver...

Stålis är något störd av fotopubliceringen som skedde för några dagar sedan, han skyller hela händelsen på att han var gruvligt trött efter rådjursjakten och därför närmast befann sig i koma vid fototillfället. Nästa gång han är så trött tänker han ligga under min säng, dit kan inte hunden hasa sig fram hur gärna hon än vill. Efter att han meddelade detta så pussade han hunden i tron att jag var upptagen med annat och inget såg....

Upptäcker nu att det av någon outgrundlig anledning inte går att få ett endaste foto att fastna här idag så sorry, ni får väl scrolla lite på äldre inlägg och njuta av vackra Scilla och tjusiga katter....

Kommentarer
Postat av: Olga Sandlund

Så kul att ses på rejset! Vilken talang hon är Scilla och syster yster Sara. Snart stundar det inte på förrän de får visa framtassarna på tävlingsbanorna. Min lilla MM är en entusiast (i överkant) och visade god form idag också. Jag tror Stålis behöver lite terapi för sin ovilja att visa sin mjuka sida. Det är inte tecken på svaghet att vara mjukis samtidigt som han är modig, tuff och handlingskraftig i sina försök att ta hem rådjurstek att sätta på matbordet. Kram till er alla från Märta-Mai, Harry och Tantolga

2011-05-19 @ 00:32:55
URL: http://tantolga.blogspot.com/
Postat av: Carin

Hoppas att ni hade det trevligt på träningen! Jag går för tillfället igenom en väldigt tuff period, men blev så glad av din kommentar så att jag beslöt mig för att i alla fall försöka börja skriva igen. Ville bara berätta att att du berättade att du saknade mina ord och bilder faktiskt betydde väldigt mycket...



Kram från Carin

2011-05-20 @ 20:11:18
URL: http://springpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0