Scilla Räserråtta meddelar.... 2011-06-02

.... att allt inte är som det ska. Jag känner mig deppig som bara den...



... för jag har ont i .....



... det blev nog lite tokigt inne i startburen på sista träningen. Tycker att buren är HELT onödig och visade matte så tydligt jag bara kunde att det går mycket snabbare att få tag på trasan om man får kasta sig över, under eller runt buren istället! Det är verkligen typiskt för jag skulle ju till Södertälje på lördag! Där skulle jag...



... men nu säger matte att jag måste vila tassen. Inget spring alls. Inte ens med katterna! Så jag har snackat och garvat lite grann tillsammans med ...



.... och letat godis...




... har också tagit en rejäl dust med....



Har faktiskt en väldigt viktig uppgift att sköta som inte påverkas det minsta av tråktassen, det är bara jag som gör det helt rätt säger matte, jag måste dela ut många, många pussar med min...



... särskilt till min prinsessmatte för hon är sjuk och ser ut som ett monster!!!



Jag har å göra här hemma som ni ser, så tiden går snabbt ändå fram till midsommardagen då nästa tävling går av stapeln i Norrköping... Tills dess ska jag vara fit for fight!!

Kommentarer
Postat av: Olga Sandlund

Tack för meddelandet lilla Räserråtta! Men det var ju tråkigt det här och du verkar ha huvudet på skaft för varför i hundingen ska man starta jakten genom en stängd bur när det går lika bra från sidan om? Regler är regler även när det gäller räserbanor. Hoppas du snart blir bra i tassen och kan starta i midsommar. Du behöver inte ha så bråttom till licensen för det viktiga är att ha roligt på vägen dit. Vila nu ditt lilla ben så ses vi framöver. Kramar från Tantolga

2011-06-02 @ 23:07:23
URL: http://tantolga.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0